2010. február 18., csütörtök

Marilyn Monroe több arca

Üdvözlöm a kedves olvasót!

Akkor vágjunk is bele a közepébe! Az első fontos dolog, hogy elmondjam, miért erre a topikra esett a választásom. Az index fórumon keresgéleve semmi olyan témát nem találtam, ami egyszerre érdekelt volna, ugyanakkor írni is tudnék róla. Volt olyan, amit igazán érdekesnek találtam, de arról nem voltam képes egy sort sem kreálni. Ennek örömére a keresőt vettem igénybe, és általam kedvelt dolgokat, illetve személyeket írtam bele, mint a mellékelt "ábra" mutatja: sikerrel. Rábukkantam Marilyn Monroe topikjára, így ezt választottam blogom témájául.


Mi történik a Marilyn fórumon?

Ezen a fórumon szintén Marilyn rajongó társaim osztanak meg egymással a színésznőről készült képeket, érdekes történeteket, interneten talált cikkeket és minden egyebet, ami róla szól.
Fontosnak tartom még megemlíteni pár mondatban, hogy rajongásom évekkel ezelőtt kezdődött egy könyvvel, ami természetesen Marilynről szólt. Akkor -mintegy varázsütésre- valami megfogott benne. Egyaránt lebilincselő, csillogó és szomorú történetében. Rejtélyes halála csak még inkább felpiszkálta kíváncsiságomat. Az eset óta már több könyvet is elolvastam Marilynnel kapcsolatban. Kutattam utána az interneten, újságokban, ahol csak lehetett. Mindent amit találtam elolvastam, majd folytattam tovább a kutakodást egészen napjainkig.
Remélem érdekesnek találjátok majd az írásaimat, és nem ásítozva hull majd a fejetek a klaviatúrára.

Jó szórakozást kívánok!


A fórumhoz a linket itt találhatjátok: Marilyn Monroe több arca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése